لوازم خانگی، صوتی و تصویری دوو الکترونیک

معرفی جدیدترین محصولات، اخبار و اطلاعات دوو الکترونیک

لوازم خانگی، صوتی و تصویری دوو الکترونیک

معرفی جدیدترین محصولات، اخبار و اطلاعات دوو الکترونیک

گسترش شبکه فروش لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در استان البرز- افتتاح فروشگاه های جدید

گسترش شبکه فروش لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در استان البرز

 

با افتتاح دفتر منطقه‌ای لوازم‌خانگی دوو الکترونیک و چهار نمایشگاه اختصاصی لوازم‌خانگی این برند در استان البرز، شبکه فروش دوو الکترونیک در سطح این استان گسترش یافت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، در مراسمی با حضور محسن دولتیار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک و دیگر مقامات ارشد فروش و خدمات پس از فروش این برند، دفتر فروش منطقه‌ای و چهار نمایشگاه اختصاصی دوو الکترونیک در سطح استان البرز گشایش یافت.

فروشگاه خانه دوو (شریفی)، فروشگاه خانه دوو (انصاری) و فروشگاه شقایق در شهر کرج و همچنین فروشگاه خانه دوو (بازرگانی اخوان عظیمی) در شهر نظرآباد از شهرهای استان البرز، فروشگاه‌هایی بودند که با حضور مدیران شرکت دوو الکترونیک، کسبه بازار و مردم افتتاح شدند.

محسن دولتیار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک در این مراسم با اشاره به فراگیر شدن شبکه خدمات و فروش این برند در سال‌های اخیر اظهار داشت: محبوبیت و قدمت لوازم‌خانگی دوو الکترونیک از یک‌طرف و تکمیل شدن سبد کالایی تمامی اجناس مانند یخچال فریز سایدبای‌ساید، نمایشگرها، مایکروفر، جاروبرقی و ... در سال‌های اخیر شرایط مطلوبی را برای تمامی مشتریان رقم‌زده است.

استقبال گسترده از محصولات دوو الکترونیک در سراسر کشور

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر از محصولات دوو الکترونیک در سراسر کشور، لزوم افتتاح دفتر منطقه‌ای و فروشگاه‌های جدید این برند جهانی را بیش از گذشته نشان می‌دهد و در همین راستا دفتر منطقه‌ای لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در کرج، مرکز استان البرز افتتاح شد.

دولتیار خاطرنشان کرد: استان البرز با دارا بودن جمعیت قابل‌توجه و مردمی بافرهنگ‌های گوناگون، به‌عنوان یک «ایران کوچک» قلمداد می‌شود که گسترش شبکه فروش در این استان نیز با توجه به همین موضوع انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک تصریح کرد: با افتتاح دفتر منطقه‌ای، عوامل فروش لوازم‌خانگی دوو با برقراری تعامل بیشتر در جهت رساندن هرچه سریع‌تر محصولات به مردم این استان تلاش خواهند کرد و شرکت دوو الکترونیک نیز برای حمایت حداکثری از فروشندگان آماده است برنامه‌های ویژه و مداومی را دنبال می‌کند.

توجه به علاقه و ذائقه مشتریان از ویژگی‌های بارز محصولات دوو الکترونیک

 همچنین رسول سامانی قائم‌مقام شرکت فروش دوو، توجه به علاقه و ذائقه مشتریان را یکی از ویژگی‌های بارز این برند دانست و تصریح کرد: طراحی‌های به‌روز، زیبا و تکمیل کردن سبد محصولات لوازم‌خانگی از یک‌سو و تولید لوازم‌خانگی با مشخصات برتر و متمایز از دیگر رقبا از سوی دیگر، در راستای احترام به علاقه مشتریان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تغییر الگوی مصرف خریداران در جهانی کنونی و توجه ویژه آن‌ها به طراحی محصولات، افزود: دوو با تمرکز ویژه در این زمینه، به سمت تولید محصولات با طراحی خلاقانه حرکت کرده که در این زمینه  می‌توان به تولید نمایشگرهای جدید دوو در صنعت صوتی و تصویری اشاره کرد که از شاخص‌های بی‌نظیر و منحصر به فردی برخوردار است و مشتریان با توجه به نیازهای روز خود از آن بهره می‌برند.

خدمات پس از فروش مطلوب در استان البرز

در ادامه پیمان فیاض مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس حامی، ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: خدمات پس از فروش محصولات در استان البرز با برنامه ویژه‌ای دنبال می‌شود و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موردنیاز مهیا شده است.

وی اضافه کرد: خدمات پس از فروش مطلوب ازجمله شاخص‌های مهم یک برند محسوب می‌شود که شرکت انتخاب سرویس با تمام توان برای حمایت و پشتیبانی مطلوب از محصولات لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب، به فعالیت در این زمینه می‌پردازد.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:56 http://tut-mihanblog-com.br.vu

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
اگه خواستید به منم یه سری بزنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.