توجـه:
در خلال ثبت نام جدید، اطلاعات تکراری بر اساس شماره تلفن همراه و کد ملی
مورد بررسی واقع شده و به اطلاعات تکراری اجازه ثبت داده نخواهد شد.
خرید در چه بازه زمانی مشمول طرح هدیه خرید خواهد شد؟
در جشنواره بهار دل انگیز دوو هدایای نقدی فقط به مصرف کنندگانی تعلق می گیرد که محصولات شامل جشنواره را از تاریخ 1394/02/16 به مدت محدودی خریداری و نصب نماینـد. زمان این جشنـواره محدود بوده و شرکت دوو مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات محصولات ثبت شده در خارج از بازه زمانی اعلام شده در این جشنواره، نخواهد داشت.
جهت دریافت مبلغ هدیه چه اقداماتی نیاز است؟
در صورتیکه محصولات خریداری شـده مشمـول یکی از طرحهای ویـژه فروش باشد و خریدار درخواست نصب محصولات خود را از طریق تماس با شماره های 82102 ( 021 ) و یا 38101 (031 ) در مرکز تماس شبانه روزی شرکت دوو ثبت و کد پذیرش 8 رقمی دریافت نمـوده باشد، لازم است ضمن مراجعه به باشگـاه مشتـریـان و عضویت در آن، برای هریک از محصولات شامل طرح، کد پذیرش و شماره سریال 18 رقمی محصول را در بخش مربوط به دریافت هدیه وارد نماید. در مرحله بعد، خریدار با ورود شماره حساب بانکی و سایر مشخصات و تأیید آنها منتظر دریافت کد تأییدیه ثبت نام می ماند. این کد برای شماره تلفن همراهی که در حین ثبت پذیرش به مرکز تماس گروه انتخاب اعلام شده است ارسال خواهد شد. در خاتمه با وارد نمودن این کد تاییدیه، در فرم مربوطه عملیات ثبت درخواست به پایان میرسد.
مبلغ هدیه خرید، ظرف چه مدت به حساب خریدار واریز خواهد شد؟
مبلغ هدیه حداکثر ظرف مدت 45 روز پس از ثبت درخواست شما در باشگاه مشتریان، به شماره حساب اعلام شده توسط شما واریز و مراتب از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. توجه داشته باشید که صرفاً به درخواستهایی که کلیه مراحل ثبت را تا پایان طی نموده و شماره حساب وارد شده را تایید نموده باشند رسیدگی خواهد شد.
کد پذیرش نصب چیست؟
کد پذیرش نصب، عددی 8 رقمی است که پس از ارائه درخواست شما به مرکز ارتباط با مشتریان دوو جهت اعزام سرویسکار مجاز برای نصب محصول خریداری شده، توسط پیامک به شما اعلام شده و همچنین می توانید آنرا بر روی فاکتور نصب محصول مشاهده نماییـد. از آنجا که در اختیار داشتن این کد جهت ثبت درخواست هدیه خرید الزامی است، لازم است کد پذیرش هر یک از محصولات را بصورت مجزا در اختیار داشته باشید.
آیا با یک کد پذیرش میتوانم درخواست هدیه چند محصول را ثبت نمایم؟
خیر؛ به ازای هر یک از محصولات نصب شده شامل یک طرح، میبایست کد پذیرش متناظر همان محصول را وارد نمایید.
آیا میتوانم محصولات خارج از جشنواره را نیز در سایت ثبت نمایم؟
بلی؛ شما می توانید جهت ثبت سوابق خرید خود و اطمینان از اصالت محصول، مشخصات آن را در باشگاه مشتریان ثبت نمایید ولی پرداخت هدیه خرید شامل محصولاتی خواهد بود که در لیست جشنواره جاری شرکت دوو قرار دارند.
چرا نمیتوانم جزئیات سایت را بصورت کامل مشاهده کنم؟
به احتمال قوی مشکل از مرورگر اینترنتی ( Browser ) کامپیوتر شماست لذا از به روز بودن نرم افزار مرورگر خود مطمئن شوید. پیشنهاد میکنیم از طریق مرورگرهای Firefox نسخه 26 و بالاتر و یا Google Chrome نسخه 30 و بالاتر استفاده نمایید.
با مطالعه سایت موفق به رفع مشکل خود نشـدم، با کجا میتوانم تماس بگیرم؟
شما میتوانید ضمن تماس با مرکز ارتباط با مشتریان دوو با شماره های 82102 ( 021 ) و یا 38101 ( 031 ) با کارشناسان مستقر در بخش جشنواره و هدایا کلیه موضوعات و مشکلات احتمالی را در میان گذارید. همکاران ما در این حوزه با کمال میل پذیرای تماس شما خواهند بود.
با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدید کنندگان محترم
کاتالوگ تصویری تمامی کولرهای گازی دوو تقدیم حضورتان می گردد. سوالات خود را می توانید از طریق این ایمیل mr.taei@daewooir.ir مطرح کنید.