لوازم خانگی، صوتی و تصویری دوو الکترونیک

معرفی جدیدترین محصولات، اخبار و اطلاعات دوو الکترونیک

لوازم خانگی، صوتی و تصویری دوو الکترونیک

معرفی جدیدترین محصولات، اخبار و اطلاعات دوو الکترونیک

نسل جدید تلویزیون های دوو وارد بازار شد- اندروید، اسمارت در سایزهای 42 و 49 اینچ

شرکت دوو اقدام به معرفی محصول جدید خود تلویزیون سری f8000 با امکانات زیر نموده است. این محصول در دو سایز 42 و 49 عرضه شده است و قیمت های آن به ترتیب 2.150.000 و 2.900.000 می باشد. 


گسترش شبکه فروش لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در استان البرز- افتتاح فروشگاه های جدید

گسترش شبکه فروش لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در استان البرز

 

با افتتاح دفتر منطقه‌ای لوازم‌خانگی دوو الکترونیک و چهار نمایشگاه اختصاصی لوازم‌خانگی این برند در استان البرز، شبکه فروش دوو الکترونیک در سطح این استان گسترش یافت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، در مراسمی با حضور محسن دولتیار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک و دیگر مقامات ارشد فروش و خدمات پس از فروش این برند، دفتر فروش منطقه‌ای و چهار نمایشگاه اختصاصی دوو الکترونیک در سطح استان البرز گشایش یافت.

فروشگاه خانه دوو (شریفی)، فروشگاه خانه دوو (انصاری) و فروشگاه شقایق در شهر کرج و همچنین فروشگاه خانه دوو (بازرگانی اخوان عظیمی) در شهر نظرآباد از شهرهای استان البرز، فروشگاه‌هایی بودند که با حضور مدیران شرکت دوو الکترونیک، کسبه بازار و مردم افتتاح شدند.

محسن دولتیار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک در این مراسم با اشاره به فراگیر شدن شبکه خدمات و فروش این برند در سال‌های اخیر اظهار داشت: محبوبیت و قدمت لوازم‌خانگی دوو الکترونیک از یک‌طرف و تکمیل شدن سبد کالایی تمامی اجناس مانند یخچال فریز سایدبای‌ساید، نمایشگرها، مایکروفر، جاروبرقی و ... در سال‌های اخیر شرایط مطلوبی را برای تمامی مشتریان رقم‌زده است.

استقبال گسترده از محصولات دوو الکترونیک در سراسر کشور

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر از محصولات دوو الکترونیک در سراسر کشور، لزوم افتتاح دفتر منطقه‌ای و فروشگاه‌های جدید این برند جهانی را بیش از گذشته نشان می‌دهد و در همین راستا دفتر منطقه‌ای لوازم‌خانگی دوو الکترونیک در کرج، مرکز استان البرز افتتاح شد.

دولتیار خاطرنشان کرد: استان البرز با دارا بودن جمعیت قابل‌توجه و مردمی بافرهنگ‌های گوناگون، به‌عنوان یک «ایران کوچک» قلمداد می‌شود که گسترش شبکه فروش در این استان نیز با توجه به همین موضوع انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک تصریح کرد: با افتتاح دفتر منطقه‌ای، عوامل فروش لوازم‌خانگی دوو با برقراری تعامل بیشتر در جهت رساندن هرچه سریع‌تر محصولات به مردم این استان تلاش خواهند کرد و شرکت دوو الکترونیک نیز برای حمایت حداکثری از فروشندگان آماده است برنامه‌های ویژه و مداومی را دنبال می‌کند.

توجه به علاقه و ذائقه مشتریان از ویژگی‌های بارز محصولات دوو الکترونیک

 همچنین رسول سامانی قائم‌مقام شرکت فروش دوو، توجه به علاقه و ذائقه مشتریان را یکی از ویژگی‌های بارز این برند دانست و تصریح کرد: طراحی‌های به‌روز، زیبا و تکمیل کردن سبد محصولات لوازم‌خانگی از یک‌سو و تولید لوازم‌خانگی با مشخصات برتر و متمایز از دیگر رقبا از سوی دیگر، در راستای احترام به علاقه مشتریان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تغییر الگوی مصرف خریداران در جهانی کنونی و توجه ویژه آن‌ها به طراحی محصولات، افزود: دوو با تمرکز ویژه در این زمینه، به سمت تولید محصولات با طراحی خلاقانه حرکت کرده که در این زمینه  می‌توان به تولید نمایشگرهای جدید دوو در صنعت صوتی و تصویری اشاره کرد که از شاخص‌های بی‌نظیر و منحصر به فردی برخوردار است و مشتریان با توجه به نیازهای روز خود از آن بهره می‌برند.

خدمات پس از فروش مطلوب در استان البرز

در ادامه پیمان فیاض مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس حامی، ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: خدمات پس از فروش محصولات در استان البرز با برنامه ویژه‌ای دنبال می‌شود و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موردنیاز مهیا شده است.

وی اضافه کرد: خدمات پس از فروش مطلوب ازجمله شاخص‌های مهم یک برند محسوب می‌شود که شرکت انتخاب سرویس با تمام توان برای حمایت و پشتیبانی مطلوب از محصولات لوازم‌خانگی گروه صنعتی انتخاب، به فعالیت در این زمینه می‌پردازد.


 

آشنایی با مایکروویو سخنگوی فارسی دوو با امکان پخت نوری(سولاردام)

چندی است در بازار داخلی کشورمان به دلیل تبلیغات وسیعی که توسط برندهای مطرح انجام شده است مایکروویو های

با امکان پخت نوری( به اصطلاح عامیانه مردم و بازار سولار دام) از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است. و برندها به دنبال به رخ کشیدن قابلیت های خود و معرفی بهتر محصول به بازار هستند. در این بین شرکت ها سعی کرده اند که محصولی را تولید و روانه بازار داخلی ایران کنند که بسیاری از نیازهای بانوان ایرانی را بر طرف نماید و دارای منو های پخت غذاهای ایرانی باشد چراکه می دانند ایرانی ها چه غذاهایی را دوست دارند و بیشتر مصرف می کنند.

شرکت دوو هم مایکروویو بسیار عالی خود را چند سالی است که به بازار ایران عرضه کرده است دستگاهی که دارای امکاناتی است که در هیچ برند و یا محصول دیگری نمی توان آنها را یافت. 


1- اولین و شاید مهمترین ویژگی این محصول سخنگوی فارسی بودن آن است چرا که تمامی برنامه ها و عملکردهای دستگاه به فارسی اعلام می شود و دستورات و اقداماتی که در حین پخت باید انجام شود به صورت کاملا فارسی به کاربر اعلام می شود.


همانطور که میدانید یکی از مشکلات استفاده از مایکروویو عدم آشنایی کافی به برنامه ها و نحوه استفاده می باشد چراکه می بینیم اغلب مصرف کنندگان بیشتر از این دستگاه (گران قیمت و با یک دنیا امکانات خود) فقط برای گرم کردن غذا و یا یخ زدایی استفاده می کنند.


2- عملکردهای کامل دستگاه :مایکروویو / گریل / پخت با هوای گرم / پخت ترکیبی/ پخت نوری/ پخت بخار (دارای ظرف بخارپز)

3- تنوع در رنگ های دستگاه موجود در 5 رنگ( سفید، نقره ای، استیل، مشکی و آلبالوئی)

4- مدت ضمانت 24 ماه

5-هدیه یک جفت دستکش آون


قیمت مصرف کننده:

رنگ سفید:13.884.000ریال

نقره ای:14.245.000ریال

آلبالوئی و مشکی:14.284.000ریال

استیل:14.606.000ریال


این محصول اصل کره بوده و به صورت کامل به کشور وارد می شود. در صورتی که در خصوص این محصول سوالاتی دارید بنده در خدمت شما هستم.

ایمیل بنده: mr.taei@daewooir.ir

در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح لغایت 18 آماده پاسخگویی می باشم.


چطور از آسیب‌پذیری چشم‌ها در حین تماشای تلویزیون جلوگیری کنیم؟

چطور از آسیب‌پذیری چشم‌ها در حین تماشای تلویزیون جلوگیری کنیم؟

شاید شما هم جزو آن دسته از کاربران باشید که چند ماهی است تلویزیون بزرگ و مناسب LED خریداری کرده و علی‌رغم پرداخت هزینه‌ی بالا و علاقه زیاد به تماشای تلویزیون، احساس درد و خستگی زیادی در چشمانشان می‌کنند؛ ما در این مقاله به عوامل مرتبط با این موضوع می‌پردازیم و به دنبال راه چاره‌ای آن هستیم. بیایید با هم این مشکل و راه حل آن را بررسی کنیم.



پرسشی که شاید بسیاری از کاربران مطرح کنند این است که آیا تماشای تلویزیون‌های صفحه عریض از نوع LED LCD می‌تواند به چشم آسیب برساند یا موجب بروز خستگی در آن شود؟

اجازه دهید موضوع را با هم موشکافی کرده و از نزدیک بررسی کنیم. اول از همه اینکه ما پزشک متخصص نیستیم، اما این موضوع را از پزشکان بسیاری پرسیده‌ایم. ظاهرا آسیب‌های چشمی که در حین تماشای تلویزیون به وجود می‌آیند موضوعی شایع است، اما در صورت بروز هرگونه آسیب بهتر است در اولین فرصت به چشم پزشک مراجعه و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.


مشکل از کجاست؟

یکی از عمده‌ترین دلایل بروز آسیب‌های چشمی، تماشای صفحات نمایش کوچک و پرنور تلویزیون در محیط تاریک است. به دلیل تاریکی محیط عنبیه‌ی چشم گشادتر (بازتر) می‌شود تا نور بیشتری به کره‌ی چشم وارد شود. زمانی که صفحه‌ی نمایش تلویزیون بخش بسیار کوچکی از فضای روبروی شما را پر کرده است، عنبیه قادر نیست آن قدرها که باید بسته شود.

به عبارت دیگر، اگر نوری که در اتاق روشن موجود است به اندازه‌ی 80 درجه‌ی نوری یا (Foot-lamberts) باشد، عنبیه به طور طبیعی گشادتر از زمانی خواهد بود که همه‌ی اتاق تاریک‌تر بوده و تنها صفحه‌ی نمایش تلویزیون با همین مقدار تابش روشن است.


یعنی، تمرکز نور در تاریکی نه تنها به آسیب‌های چشمی ختم می‌شود، بلکه سردرد را نیز در پی خواهد داشت. از این گذشته این شرایط علی رغم سرزنده بودن فرد به بروز خستگی در وی و چشمانش منجر می‌شود.

از دیگر عوامل موثر در این زمینه می‌توان به تمرکز بیش از اندازه به یک نقطه‌ی خاص اشاره کرد که رفع این نقیصه تا حدودی دشوار و وقت‌گیر خواهد بود. اما تمام توصیه‌هایی که از منظر یک متخصص فناوری – و نه یک چشم‌پزشک – می‌توانیم به شما  عزیزان ارائه کنیم عبارتند از:


گام نخست (راه آسان):

تقریباً تمامی LCDها دارای تنظیماتی برای نور زمینه خود هستند. برای نیل به این مهم می‌توانید سطح کلی نور زمینه‌ی تصویر خروجی را کاهش دهید و میزان آن را تا اندازه‌ی مورد نظر پایین بیاورید. اگر هرگز این تنظیمات را تغییر نداده‌اید و همان تنظیمات اولیه‌ی کارخانه است، احتمالاً اعداد مربوطه در بالاترین حد خود قرار دارند. به خصوص کاهش این اعداد و بهبود میزان درخشندگی نور می‌تواند تماشای تلویزیون در شب را راحت‌تر کند. این کار همچنین به ارتقای طیف رنگ مشکی و بهینه‌سازی تصویر کمک شایان توجهی می‌کند. (البته توجه داشته باشید که این کار به تغییر نسبت کنتراست تصویر ختم نمی‌شود).

اگر تلویزیون شما فاقد تنظیمات نور زمینه است، بهتر است به مرحله دوم رجوع کنید.

در صورتی که از تلویزیون‌های پلاسما استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم میزان کنتراست تصویر را کم کنید. تغییر میزان نور خروجی که ارتباطی هم به تلویزیون‌های LCD ندارد، موجب تار شدن تصویر می‌شود. در تلویزیون‌های پلاسمای جدید سامسونگ، تنظیماتی وجود دارد که نور سلول یا (Cell Light) نام داشته و شباهت زیادی به تنظیمات نور زمینه دارد، که با کم و زیاد کردنش می‌توان میزان خروجی نور تصویر را تغییر داد.


مرحله‌ی 2 (راه ساده‌تر):

بهترین راه برای مقابله با انواع آسیب‌ها و خستگی‌های چشمی روشن‌تر کردن محیط اتاق است. پیش‌تر اذعان کرده‌ام که این مرحله به دو دلیل راه خوبی است: نخست، بسیاری از شما مثل من ترجیح می‌دهید که در اتاقی تاریک به تماشای فیلم و تلویزیون بنشینید. و دوم اینکه، گاهی اوقات به دلیل جای‌گیری نورهای اتاق، بازتاب آن بر روی صفحه نمایش می‌افتد که برای رفع این بازتاب‌ها می‌توانید به این راهنما مراجعه کرده و محیط تلویزیون HDTV خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که خبری از بازتاب نور در آن نباشد.

گزینه‌ی دیگری که در پیش روی دارید، خریداری یا ساخت نور محیطی مناسب برای کم کردن حجم تاریکی اتاق است. این نور که می‌توان آن را در پشت تلویزیون قرار داد به رنگ خاکستری است که رنگی خنثی است. بدین ترتیب می‌توانید با افزایش میزان نور محیط از بروز آسیب‌های چشمی جلوگیری کنید؛ این در حالی است که این نور تغییر محسوسی در نور خروجی تلویزیون نخواهد داشت. برای ساخت چنین منبع نوری می‌توانید در اینترنت گشتی بزنید.


مرحله‌ی سوم (راهی که قدری دشوار است):


در این مرحله باید تا اندازه‌ای ابعاد و اندازه‌های نمایش را افزایش دهیم. در واقع صفحه نمایشی که به مراتب بزرگ‌تر است، می‌تواند بخش بیشتری از فضای پیش چشم شما را پر کند. از این گذشته، این احتمال وجود دارد که تلویزیون‌های بزرگ‌تر، از مدل‌های تازه‌تری باشند که دارای قابلیت تنظیم نور زمینه هستند. یا اینکه مدلی از تلویزیون پلاسما وجود دارد که آنقدر پر نور نیست که به چشمان شما آسیب برساند.

حتی می‌توانید از یک دستگاه پروژکتور به جای تلویزیون معمولی خود استفاده نمایید. جالب است بدانید پروژکتورها به اندازه‌ی تلویزیون‌های غول‌آسا گران نیستند؛ از این گذشته می‌توان آن را به سادگی در اتاق‌ نصب و راه‌اندازی نمود. اگر نگران مشاهده‌ی تلویزیون یا فیلم‌ها در حین روز هستید، می‌توانید همچنان از LED LCD فعلی خود استفاده کنید و برای برنامه‌های شبانه از پروژکتور بهره ببرید.

این راه آخر را حتی می‌توان از اول نیز انجام داد؛ البته اگر بخواهید و پول لازم برای تهیه یک صفحه نمایش 100 اینچی نو را داشته باشید!

منبع: وب سایت زومیت

آشنایی با ARC و لزوم استفاده از آن در اتصال وسایل مختلف

آشنایی با ARC و لزوم استفاده از آن در اتصال وسایل مختلف به وسیله‌ی HDMI

واسط ویدیویی HDMI این روزها روی وسایل مختلفی به چشم می‌خورد، یک پورت صوتی تصویری پر کاربرد و بسیار مفید که روی مانیتورها، تلویزیون‌ها، گیرنده‌های A/V، ستون‌های صوتی و سینمای خانگی به وفور یافت می‌شود. اما HDMI تنها برای انتقال سیگنال دیجیتال صدا و تصویر به کار نمی‌رود. بعضا شاهد عبارت ARC در کنار این واسط هستیم و احتمالاً برایمان مهم نیست که چه مفهوم و کاربردی دارد. در ادامه‌ی مطلب به بررسی ARC می‌پردازیم و کاربرد آن را روشن می‌کنیم.


عبارت ARC مخفف Audio Return Channel است و چند سال پیش به عنوان یک پروتوکل جزئی روی برخی ابزارهای مجهز به پورت HDMI ظاهر شد. امروزه ARC کاربرد گسترده‌تری پیدا کرده است و پتانسیل ساده‌تر کردن سیستم‌های صوتی تصویری خانگی را دارد. بنابراین در آینده باز هم کاربرد آن بیشتر می‌شود.

مشکل پروتکل ARC این است که هنوز هم کاملاً شناخته شده نیست و بسیاری از کاربران متوجه اهمیت و کاربرد آن نشده‌اند. در ادامه ابتدا اساس واسط HDMI را بررسی کرده و سپس به ARC می‌پردازیم.

روش کار و کاربرد HDMI

HDMI مخفف High Definition Multimedia Interface به معنی واسط مالتی‌مدیای کیفیت بالا است که همین ماه قبل تولد 10 سالگی آن را پشت سر گذاشتیم. هدف از ابداع این واسط ویدیویی و صوتی این است که ویدیو و صدای دیجیتال با کیفیت بالا بین محصولات الکترونیکی منتقل شود. بیشتر کاربران از این واسط برای اتصال پلیرهای بلوری یا کنسول‌های بازی به تلویزیون‌های HD خود استفاده می‌کنند اما کاربرد آن بسیار گسترده‌تر است.

hdmi-arc-explained-2

HDMI علاوه بر انتقال سیگنال صوتی و تصویری قادر به انتقال اطلاعاتی است که در صنعت محصولات الکترونیکی به آن handshake می‌گویند. وقتی دو ابزار به هم متصل می‌شوند یا به اصطلاح دست می‌دهند، اطلاعاتی برای جلوگیری از سرقت محتوا و نیز پیام‌هایی در مورد نوع ابزاری که از طریق HDMI به دیگری متصل شده، ارسال می‌شود که به آن تکان دست گفته می‌شود.

اما این واسط برای انتقال پیام‌هایی بسیار پیچیده‌تر هم طراحی شده که بخشی از CEC یا کنترل محصولات الکترونیکی هستند. CEC به یک کنترلر اجازه‌ی کنترل کردن نهایتاً 15 ابزار الکترونیکی را می‌دهد. البته هر سازنده و برندی برای CEC یک نام خاص انتخاب کرده، مثلاً سامسونگ به آن Anynet+ می‌گوید. در واقع هیچ وقت تمام پتانسیل CEC به مرحله‌ی عمل و کاربرد نرسیده و هر سازنده‌ای با استفاده از یک نام خاص، موضوع را پیچیده‌تر کرده تا زمانی که بالاخره ARC به وجود آمد.

توانمندی ARC

به وسیله‌ی ARC می‌توان ارتباط وسایل صوتی و تصویری منزل را از دو جهت ساده کرد. اولین مسأله که کاربردی‌تر هم است، سازمان‌دهی کنترلرهای CEC با استفاده از یک دستور کنترلی است.

مهم‌ترین کاربرد استفاده از یک دستور کنترلی در مورد تلویزیون‌هایی است که کیفیت صدای پایینی دارند و لذا یک ستون صوتی، سیستم صوتی، سینمای خانگی یا هر وسیله‌ی دیگری به عنوان بلندگو در اطراف و جلویشان قرار داده می‌شود. در این حالت اگر هر دو ابزار به ARC مجهز شده باشند، می‌توان بلندگو را از طریق واسط HDMI به تلویزیون متصل کرد و سپس از کنترلر تلویزیون برای کنترل کردن مشخصه‌هایی مثل صدا، قدرت و سایر امکانات سیستم صوتی، استفاده کرد. بنابراین نیازی به استفاده از یک کنترلر جداگانه و پیچیده کردن کاربرد تلویزیون و سیستم صوتی نیست. در بیشتر موارد پس از اتصال سیستم صوتی، صدای تلویزیون قطع نمی‌شود بلکه سیگنال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی هم منتقل می‌شود. به دو تصویر زیر توجه کنید تا تفاوت این دو حالت روشن‌تر شود:

hdmi-arc-explained-4

hdmi-arc-explained-3

توجه کنید که همین قابلیت کنترل وسایلی که از طریق HDMI به تلویزیون متصل شده‌اند، در مورد کنسول‌های بازی، پلیرهای بلوری، ست‌آپ باکس‌‌ها و دیگر محصولات الکترونیکی هم کاربرد دارد. در واقع می‌توان تلویزیون را به مرکزیت کنترلی تمام وسایل دیگر تبدیل کرد. البته این مسأله در مورد کیفیت صدا جدی‌تر است چرا که به راحتی می‌توان سیستم صوتی باکیفیتی را به تلویزیون اضافه کرد و به راحتی آن را کنترل نمود.

دومین ویژگی ARC ارسال سیگنال‌ بالادستی و پایین‌دستی از طریق تنها یک اتصال است. منظور از این دو واژه ارسال سیگنال به یک وسیله و برعکس، یعنی ارسال سیگنال از یک وسیله به دیگری است. مثلا یک پلیر بلوری سیگنال را به سمت یک وسیله‌ی دیگر که پایین‌دست آن است، ارسال می‌کند و هم‌زمان ممکن است سیگنالی از آن وسیله‌ی دیگر به پلیر فرستاده شود که در بالادست قرار دارد.

با استفاده از HDMI ARC تعداد کابل‌های لازم برای اتصالات کاهش می‌یابد

معمول‌ترین کاربرد HDMI ARC همان چیزی است که در مورد سیستم صوتی و ستون صوتی به آن اشاره کردیم. تلویزیون به مرکزیت کنترلی سایر وسایل تبدیل می‌شود و با یک کنترلر می‌توان همه‌چیز را به راحتی کنترل کرد. اما برای کسانی که از یک گیرنده‌ی A/V (گیرنده‌ی صوتی تصویری) استفاده می‌کنند باز هم استفاده از ARC، تعداد کابل‌های مورد نیاز را کاهش می‌دهد و این یک مزیت دیگر ARC است. در مورد چنین گیرنده‌ای باید صدای منابع مختلف و از جمله تلویزیون، مستقیماً به گیرنده برسد چرا که در غیر این صورت تنها صدا از تلویزیون پخش می‌شود. لذا اگر تلویزیون در حال پخش محتوایی مثلاً از سرویس Netflix یا Hulu باشد، باید یک کابل دیگر مثل کابل دیجیتال آپتیکال (یا نوری) را بین تلویزیون و گیرنده اضافه کرد.

با استفاده از HDMI ARC دیگر نیازی به یک کابل اضافی نیست، صدا از همان کابلی که ویدیو را بین دو وسیله منتقل می‌کند، ارسال می‌شود، فرض کنید تلویزیون روی دیوار تعبیه شده، در این صورت وجود یک کابل کمتر، موضوع مهمی است.

hdmi-arc-explained-5

موضوع مهم دیگر کیفیت صدا و استفاده از تمام توان صدای DTS و دالبی سِراند پلیرهای بلوری، دی‌وی‌دی و کنسول‌های بازی است. اگر از کابل کامپوننت برای اتصال این محصولات به تلویزیون استفاده شود، تعداد کانال‌های صدا به دو عدد کاهش می‌یابد و علاوه بر آن ممکن است رزولوشن یا دقت صدا کاهش یابد. انتقال صدا از طریق گیرنده‌ی صوتی و تصویری تعداد کانال‌های صدا و کیفیت بالای آن را حفظ می‌کند.

حتی اگر گیرنده‌ی صوتی و تصویری نداشته باشید، باز هم برخی از ستون‌های صوتی امروزی دارای دو پورت HDMI برای اتصال دو وسیله هستند، لذا می‌توان مستقیماً کنسول بازی، پلیر بلوری و دیگر وسایل را به آن متصل کرد. در این حالت می‌توان ستون صوتی را به کمک ARC به تلویزیون متصل کردو سیگنال ویدیویی را از این طریق به تلویزیون رساند، دریافت صدا از تلویزیون و یا دیگر اجزای متصل به آن هم امکان‌پذیر می‌شود.

اگر در فکر خرید یک ستون صوتی هستید، حتماً به اتصالات صوتی آن توجه کنید، علاوه بر این به اتصالات صوتی دیگر محصولات منزل نیز توجه کنید و قبل از خرید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهید.


جمع‌بندی: چرا باید ARC را فعال کنیم؟


برای استفاده از ARC باید کابل HDMI جدیدی که به سال 2009 و بعد از آن مربوط می‌شود را تهیه کنید و ابزارهای مختلف را به کمک این کابل متصل کنید. در این صورت می‌توان از قابلیت ارسال سیگنال اطلاعات وسایل مختلف و همچنین ارسال دو طرفه‌ی سیگنال ویدیو و صدا استفاده کرد و علاوه بر آن می‌توان با یک کنترلر تلویزیون، کنسول بازی، پلیر و ستون صوتی متصل شده به آن را به راحتی کنترل کرد.

بنابراین ARC اتصالات را ساده می‌کند و کنترل کردن وسایل صوتی و تصویری منزل از طریق یک کنترل مرکزی، امکان‌پذیر می‌شود و این همان علت مهم بودن ARC است.

شما تاکنون چه استفاده‌هایی از ARC کرده‌اید و به نظرتان چه قدر مفید واقع شده است؟


منبع: وبسایت زومیت

تلویزیون جدید دوو وارد بازار شد سری 4300 در سایز 42 اینچ

به اطلاع شما بازدید کننده گرامی می رساند تلویزیون جدید دوو در سایز 42 اینچ سری 4300 به تازگی وارد بازار شده است. تفاوت این محصول با سایر محصولات دوو پنل با سرعت 100 هرتز، پایه جدید، و استفاده از پنل IPS می باشد.
قیمت مصرف کننده این محصول حدود 2 میلیون تومان می باشد.